•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, October 4, 2008

Day05-傑斯,我黎啦!

去睇曼聯比賽,係今次去歐洲旅行的主要目的,作為曼聯忠實球迷,當然最想去曼聯奧脫福球場睇主場,但係實在配合不到時間,如果十一月至去,又怕天氣凍同埋落雨,最後唯有睇作客 “布力般對曼聯”,估唔到作客飛仲難買過主場飛,因為布力般只留了7千張飛給曼聯球迷,我地已經好好彩,搵了一個係曼城住的朋友幫我地買,最終要係出發前一天至確定買到飛。 真係好感激佢地, 如果真係買唔到,我諗可能成個旅程我都無哂方向感。



原來睇作客都唔錯,由曼城坐火車去布力般,沿途的曼聯球迷已經不停唱歌打氣,可能只得7千個曼聯球迷可以係布力般既Darwin看台幫曼聯打氣,他們的使命感非常強,90分鐘的比賽,一直係企到唱歌打氣睇波,當然我地都入鄉隨俗喇!



超興奮,見到傑斯有份落場,而且仲係隊長添,朗尼又有入波,最緊要就係曼聯嬴波! 現場感受到的氣氛,真係同平時係屋企睇波好唔同!



睇完波,由布力般坐火車返曼城,沿途的曼聯球迷繼續不停唱歌飲酒,每卡火車都有警察護送我地返曼城,非常攪笑。 其實當時我地已經被雨淋到好濕,不過都無影響我地既興奮心情。

返到曼城,仲係好大雨, 當時我最想就係返apartment 換左濕既衫,叫外賣晚餐, 唔洗再淋雨, 可惜呢度唔興送外賣.  結果我地 "返炒"太湖中餐, 因為明知之後要食好多西餐. 再要揾好食既中菜就難喇.





3 comments:

  1. Hello,
    我想問你作客對布力般場波..
    係咪季票的朋友幫你買的?
    [版主回覆12/11/2009 00:02:00]我唔係好肯定, 只知道係香港朋友既曼城朋友既曼聯球迷朋友幫我地買.  你好鍾意傑斯呢 ?

    ReplyDelete
  2. 係呀... 鍾意左十幾年了...^_^
    我就係想出年睇作客布力般....
    [版主回覆12/11/2009 10:01:00]點解唔睇主場呀 ?  作客, 曼聯球迷分得好少飛架咋, 又好遲先攞出黎賣, 如果你打算睇多過一場就無所謂, 但如果只睇呢場, 就太冒險喇.

    ReplyDelete
  3. 我唔係只睇一場呀, 我要睇得幾多得幾多呀...
    我只係知作客只係賣比季票人, 所以上次我睇作客新特蘭, 坐左人地主隊o個邊 (太易買波飛)...
    不過做無間道, 曼聯入波時就唔可以嗌law... 希望今次有辦法坐到作客區...
    [版主回覆12/11/2009 22:17:00]你今次去幾多日呀 ?
    一定要坐客區, 因為氣氛真係好正, 全場曼聯球迷一路唱歌一路睇, 仲要係企到睇, 全場都唔坐低, 好投入, 好興奮, 好難忘!

    ReplyDelete